DE TOP 5 DINGEN WAAR STERVENDEN SPIJT VAN HEBBEN - HANDEL ANDERS EN HEB GEEN SPIJT...


NL - DE - UK
Facebook is het up-beat platform bij uitstek. Toch heeft dit, op het eerste gezicht "zware" onderwerp, het in zich het leven pas ECHT up-beat te maken!

Een verpleegkundige heeft in de loop van de jaren dat ze stervenden begeleide, opgeschreven waar stervenden het meest spijt van hadden.


DIT IS DE TOP 5 WAAR MENSEN OP HUN STERFBED HET VAAKST SPIJT VAN HEBBEN

1.  Ik wou dat ik de moed had gehad om trouw te zijn geweest aan mezelf en niet aan dat wat anderen van mij verwachte.

2.  Ik wou dat ik niet zo hard gewerkt had.

3.  Ik wou dat ik de moed gehad had om mijn gevoelens te uiten.

4.  Ik wou dat ik in contact gebleven was met mijn vrienden.

5.  Ik wou dat ik mezelf toegestaan had gelukkiger te zijn.

WAAR HEB JIJ OP DIT MOMENT IN JE LEVEN HET MEESTE SPIJT VAN?

WAT HEB JIJ JE VOORGENOMEN TE BEREIKEN OF TE VERANDEREN VOORDAT JE STERFT?

TIP: stel je voor dat, ergens in de verre verre toekomst, je overleden bent, wat zou je dan willen wat mensen over jouw vertellen bij jouw begrafenis?
(Beetje lugubere vraag misschien, maar wel ZEER effectief! 😎)

Door je deze vraag te stellen kunnen de nog verborgen verlangens zichtbaar worden en je helpen richting te geven, beslissingen te nemen.

 
Wacht niet totdat mensen hun verhaal, hun mening, over jou vertellen bij jouw laatste uitvaart en je zelf niet jouw eigen verhaal geleefd hebt.

Danny J.M. Vermeeren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten